Wiho

Nej men hoppsan. Helt plötsligt har man ett "riktigt" deltidsjobb. Får bara hoppas att det kommer att gå bättre och bättre för mathem.se. Då kanske man har chans till ett heltidsjobb. Dock kommer jag även att behöva gå till en massör varje vecka. Ryggen skriker efter hjälp. Trots att jag har bra skor, alltså inte stövlar eller converse!

Känner mig mycket stolt över min insatts dessa tre dagar. Det var ju dom som gav mig detta jobb. Jag visade vad jag går för och det ger alltid bra resultat. Ska redan fortsätta jobba imorgon. Så det blir till att sätta klockan tidigt ännu en dag. Härligt...

Nu har jag bara annat som också behöver lite omsorg av mig. Måste konsentrera mig 100% på zumban och sedan plugga vidare. Om jag inte gör det i god tid kommer jag att få sitta där kvällen innan och försöka stressplugga, det blir bara fel då. Ska man ha mvg så måste man ge lite kärlek till ordvalen. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback