ZUMBA

I samarbete med Korpen Stockholm kommer jag att hålla Zumba klasser varje onsdag mellan klockan 19:00 - 20:00 i Västertorpshallen, motionsal 1. Första klassen börjar den 2/2 och sedan håller jag på fram till 18/5. Ni är varmt välkomna att prova på.

För "terminskort/alla gånger" = 14 st onsdagar, så kostar det 495 kr.
Alla som tar med en kompis får 60 kr i kompis rabatt för varje kompis! En riktigt bra deal.




Under slutet av december så gick jag en Zumba instruktör utbildning på SATS i hötorget. Helt på känn, hade aldrig provat på det tidigare så jag det var helt nytt i mina ögon. Hade inte ens fått fram en uppfattning innan.

Efter mina två dagar som var fulla med träning och annat skoj så fick jag tillslut en uppfattning.
- Det var de bästa inom fitness som jag upplevt, det slog allt. Har aldrig kännt mig så tränat och svettig på länge. Sen hade jag super kul under tiden.

Så nu är jag utbildad och klar och väntar på utmaningar.

Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kan du inte spela in ett träningspass till oss så att vi också får prova på?! :D

2011-01-14 @ 06:45:20
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback