På tisdag smäller det, BIG TIME!

Jag tog en promenad ner till Älvsjö bageri för att beställa min egen födelsedagstårta. Jag körde på känsla och beställde en lila prinsesstårta med jordgubbssylt istället för äppelsylt och sen text på den "Natalie 20 år". Tror den kommer bli super god. Men man får inte är allt för mycket.

Till middag blir det nog grillad oxfile med potatis och en massa rotfrukter och svamp. Mästerkocken Tobias är nog i farten förhoppningsvis.

Hela tjugo jordsnurr har jag varit med om nu. Känns underbart att äntligen få följa med pojkvännen in på systemet och handla vad fan jag vill ha! Nästa steg jag kommer se fram emot är när man får åka på kryssning fredag-lördag. Ojojoj. 21 eller 23 är det som gäller då va?!..

Enligt väderprognoserna ska det blir sol och 19 grader på min stora dag. Hoppas det håller sig.


Kommentarer
Postat av: Sara ! :-)

Hej super fin blogg du har .

Kolla gärna in min blogg om du råkar få tid över ! :)

2011-06-04 @ 16:43:07
URL: http://sarasundstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback