frukt frukost



Yum, yum!
Nyttigt, gott, godis, mättande..

Idag är jag hemma från jobbet. Feber och snor får mig att inte ta ett seg utanför dörren. Hur mycket snor kan min lilla kropp ha att ge egentligen?..  Men från den positiva sidan så har jag fått lite saker gjort. Har precis tvättat klart, städat köket och bäddat ur sängen. Verry good!

Sitter och tittar på "Efter tio" med Malou. Dom sitter och pratar om whitney houston död osv.. Tragist. Men där dom stora stjärnorna finns, finns knarket, heroienet, omättlig mängd alkohol och allt skit som dödar dig. Hur länge överlever dom egentligen med alla dessa tillgångar?..

Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh det ser så gott ut!

2012-05-01 @ 10:17:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback