Dags att börja igen?

Njaaa.. Jag tar det lugnt i början. Känns som om det var en evighet sedan. Kan ju säga att det hänt en hel del sedan Nice, Frankrike. Alltså när jag senast hörde av mig.

Det tog ett tag för mig att komma tillbaka. Förr svävade alla mina tankar kring bloggen. Hur ska jag formulera detta rätt osv osv.. Sen var det många fler av mina vänner som bloggade då. Nu har jag ingen koll på hur bloggvärlden ser ut men jag kan tänka mig att det sitter 11-12 åringar och tror att dom ska bli nästa Kissie eller Blondinbella. Lite sorgligt är det..

Jag tänker inte satsa på höga höjder. Jag behöver bara en plats där jag kan skriva av mig och skryta lite med mitt liv ibland. Kan erkänna att när jag väl började så var mina tankar bara på framgång med bloggen och allt som tillkommer. Men snälla?... Haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback