Uppdatering

Nyheter:
* Det går oootroligt bra för mig i skolan just nu, nästan för bra.
* Solen skiner och våren är äntligen här. På riktigt!
* Om 18 dagar blir jag äntligen 17 år.
* Resan börjar allt mer och mer närma sig.

** Det går oväntat bra för AIK just nu. Haha, allt kan ju hända med lite tur. Undra hur det går mellan DIF - Bajen imorgon på derbyt. Haha Hoppas på 0-0, men tror på DIF.**
_________________________________

Som alla kanske märker så skriver jag allt för sällan just nu. Men Jag har börjat tänka efter och då insåg jag att jag egentligen inte alls har lust eller tid att skriva blogg så jävla ofta som jag egentligen borde. Fast jag skulle ju kunna skriva minst en gång om dagen, men bloggen har tröttnat ut mig så himla mycket nu. Plus att sommaren är snart här, och då är det ingen dator för min del.

Aja men livet flyter på skit bra just nu, har absolut inga problem allt utan allt är otroligt kul och bra. En sak jag kanske saknar är ett JOBB. Men jag ska snart lägga vantarna på ett, jag lovar. Jag ska bara göra klart allt annat just nu. Kan inte ha allt för många bollar i luften samtidigt, även om jag vill.

Träffar otroligt många nya och även jätte, jätte gamla kompisar nu också. Man måste ju hålla fast i dom gamla, även om man hittar nya. För kompisar kan man aldrig få för mycket av. På kärleks fronten så tänker jag inte ens uttrycka mig i ord eller bilder. Utan jag säger bara "Punkt ¨på det!".
Jag klarar mig galant utan. Jag kan stå på egna ben, även om dom inte är allt för långa.
_________________________________

Att vara domare går också helt utmärkt. Jag tjänar det jag behöver och skulle absolut kunna tjäna mer om jag hade den tiden och lusten. Men jag tror jag har tillräckligt med matcher för hela Maj, så att jag klarar mig med fickpengar till resan. Sen så fyller jag ju år också, då får man ju hoppas på lite mer pengar! :)

Skolan går som sagt grymt bra just nu. Har bara betyg som når VG eller högre. Vilket är mycket, mycket bra för lilla mig. Västbergaskolan kan bara gå och dööööööööö! HAHA! Har väl några rester att ta itur med men det går ganska så snabbt och lätt ändå.

(har förresten fått tillbaka alla betyg på "Min Planet". Blev mycket bättre än väntat)
Nu ska jag återgå till pluggandet och Facebook, haha jag har blivit ganska så beroende. Mer än vanligt ^^
PUUUUUUUUUUUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback