På väg in till Norge

Har inte så mycket batteri på datorn men jag mår bra och lever. Ska försöka hitta en dator i Norge.
Men dömde bara ca 5-6 matcher i Danmark men tjänade ändå ihop över 600kr, najs för ingenting! Var roligare att sitta och dricka med grannarna. Hah!

Aja men nu är det Norway Cup som gäller. WOHO!
Finns på mobilen <3

OCH NU ÅKER VI IN I DANMARK!

Såååååååå, nu är det dags.
Tror inte att jag kommer att kunna blogga, men jag lär kunna höra av mig på något sätt.
Kommer ju inte kunna smsa heller..

Aja men nu kör vi!
Danmark och Norge here we cooooome! :)

bye!
Vet att du kommer att sakna mig!

Mer bilder från Magaluf

Nu har det kommit upp ännu mer bilder från Magaluf.
Johan hade tydligen lite bilder på oss i hans kamera. Några riktigt fula och några roliga. Men självklart så finns alla ändå taggade på facebook. Haha, är man full så är man.

Fler bilder på facebook.

Husvagns semester 'DAG5'

Sitter i bilen på väg över till Danmark just nu.
Vi har precis stannat på en bensinmack och är fortf. i Helsingborg (Glumslöv södergående?). Så jag kan fortf. underhålla mig med datorn. Sen blir det riktigt dyrt..
  Ska bli kul att åka över till Danmark, kanske hade vart roligare med vänner men familjen funkar också. Har aldrig åkt över Öresundsbron så detta blir första gången. Cooooolt!

Gårdagen var riktigt rolig. Träffade på tre killar vid hamnen när vi skulle äta. Eller jag kanske ska säga att jag raggade upp tre killar som satt och drack öl vid bryggan. Har aldrig gjort någonting liknande tidigare men kul var det. Fan, man måste ju ta vara på stunderna. Som sagt så ledde det till en riktigt rolig kväll. Det blev alkohol, naken bad och mys!
Vi träffade även på tre andra killar som dom kände genom någon. Alla känner ju alla i Gränna.. Höhö!
  Jonas och Danne var gryyymt trevliga och jag lär träffa dom igen, eller iaf snyggingen Jonas.
Synd bara att jag träffade dom sista dagen... :(

Bjuder på en härlig bild av Jonas och Danne.

Men jag hör av mig tidigare precis innan vi är i Danmark.
PUUWS

Husvagns semester 'DAG4'

Soooooooooool.
Yes idag så var det stek hett, kunde fan inte ligga still en sekund i sängen utan att bli svettig. Men jag lyckades ändå sova till halv 2 i värmen och med allt ljud. Underbart härligt.

Imorgon så lämnar vi Gränna bakom oss och åker mot Danmark med husvagnen.
Ska som sagt blir skönt att få se nya vyer. Är as taggad på Köpenhamn, då träffa lite folk och få lite drag. Sen så kommer ju fotbollen, den som jag inte kan vara utan.

När vi kommer till Danmark och Norge så kommer jag inte att kunna blogga längre. Trist att inte kunna uppdatera er och kunna skriva minnen. Men mamma säger att det blir för dyrt så får väl lyssna på henne..
Men kommer att ta fram datorn i bilen innan vi åker över för en sista uppdate om läget, vädret osv!

Ikväll så ska vi äta mat vid hamnen. Muuums, tror jag ska satsa på en hamburgare.

Ego bilder från igår kväll.
Tagna av min syster. Kunde ha blivit bättre, men men!

Bengtsson på väg att lämna AIK(?)..

WTF!?
Lämnar du AIK, blir jag fan riktigt ledsen!...

Fast jag förstår honom på ett sett. Visst är det inte så kul att sitta på bänken de flesta matcherna men kom igen. Du är väl en trogen AIKare som stannar kvar ändå. Vi behöver dig, du är snart med igen snygging! ;)

Konsten att inte frysa när det är kallt

Vi hade så mycket bättre väder förra året vi var här. I år är det bara en jävla massa kalla vindar och solen tittar bara fram ibland. Nu kommer jag ju aldrig lyckas ha kvar brännan som jag byggt upp. Vart är mitt solarium!?

Aja men sitter här men en skål ny poppade popcorn så jag är nöjd. Fast skulle inte banga på lite värme som sagt.
    Idag så blev det lite minigolf med Hanna och Pappa. Själv så spelade jag inte eftersom jag vet hur dålig jag är på golv och pallade inte tappa humöret för det, vilket min syster gjorde totalt!
Jag hade fullt upp med att hålla räkningen och spana in killen i kiosken. Kan ju säg att han även spanade in mig, en läkerbit kan man väl säga. Tyvärr så var han upptagen ikväll, men han skulle jobba imorgon så kanske tar en sväng förbi där. Vem vet. En vän skulle inte sitta fel.

Som ni ser så var syster mycket sur. ha!
Gick visst inge bra för henne..

Tror att det blir hemfärd imorgon eller tidigt på lördag morgon eftersom pappa ska på möta angående cupen i Danmark, I Danmark på söndag. Ska bli skönt att åka vidare och uppleva nya saker och länder. Har aldrig riktigt vart i Danmark för att kolla runt, mest bara för att passera.
Sen väntar ju två otroligt roliga cuper att få döma. För mig är det 100% att jag får döma Norway cup i Norge men vet inte riktigt hur det blir med den Danska cupen än. Han sa att vi skulle kolla upp det när vi kom ner och var framme. Får hoppas på det bästa!

Nu ska jag hoppa i sängen med datorn och underhålla mig med msn ett tag till innan jag somnar.
Imorgon väntar en ny dag. Hoppas på sol!

"Will You Be There(?)"

Michael Jackson - Will You Be There

Så jävla fin sång och så jävla underbart av MJ.
R.I.P

Husvagns semester 'DAG3'

Idag blev det lite shopping.
Hittade en riktigt snygg tröja som respresenterar Gränna med alla jävla polkagrisar. Sen så blev det även två Sverige tröjor. Ena blev bara en snygg t-shirt med en logga på och den andra blev en landslags tröja. Perfekt när vi ska ner till Danmark och upp i Norge. Man måste ju visa vart man kommer ifrån.
  Sen hittade jag och Hanna även ett snyggt linne här på marknaden på campingen. Ett självlysande med en söt uggla på. Perfekt till kvällen eftersom det lyser upp. Kanske en aning tajt, men det är ju bara sexigt..

Loggan på Gränna t-shirten.

Men dagen är absolut långt ifrån slut.
Nu ska jag ner till mamma och Hanna för att ta mig ett bad. Hörs senare ikväll.

Mitt i natten ute i Gränna

Ligger i förtältet och kan verkligen inte sova..
"Råkade" gå och lägga mig lite för tidigt och nu kan jag tydligen inte somna om. Attans!
  Kallt är det också, men inte tillräckligt kallt för att inte kunna svettas under täcket. D.v.s så där jobbigt kallt. Vilket gör det ännu svårare att sova. Suck!

För övrigt så fick jag mina polkagrisar idag/igår. Allt blev självklart lakrits förutom knäck klubban. Åååh vad det är gott första dagarna, sen tröttnar man och känseln i tungan försvinner. Yeey! hahah

Kanske dags att ge sig fan på att sova nu men sitter mitt uppe i deep talk med Kinell liksom. Ofta man bara släpper det? (saknar dig till tusen btw!) Sen så har Jens även lovat att underhålla mig snarast möjligt. Sen när man får ligga här och lyssna på vattnet när det slår in mot hamnen och stranden är det ju inte helt fel heller. Så mysigt!

God natt(!)

Systrarna och jag vid stranden igår kväll.

Husvagns semester 'DAG2'

Visingsö
Där var jag och familjen på en cykel tur idag. Alla hade cykel med sig förutom jag så egentligen var det tänkt att jag skulle åka bakom mamma. Men hennes cykel pallade inte oss båda. Men vi hade sådan "tur" att vi hittade tandemcyklar att hyra. Så pappa lämnade kvar sin cykel vid hamnen och delade med mig. Aldrig mer säger jag, livsfarligt!

Annars gick allt bra, kanske lite väl mycket klag av Hanna men hon kom över det efter en glass. Vet inte riktigt hur långt vi cyklade men ca 2 mil tror jag att vi hamnade på. Ca 3 timmars cykling. Råkade även köra över min "kära" lilla syster med mammas cykel. Hahah... Oops..(A)

Ön var riktigt fin och jag ångrar inte att jag följde med. Vi hann även precis hem till husvagnen innan regnet kom, snacka om tur!
  Nu väntar lite grillad mat och regnet håller sig borta. Har precis slutat att regna här. Hoppas som sagt att det håller i sig, annars får jag sova i en bassäng av vatten på golvet här ute.. Inte okej!
Fick även med mig en magnet där ifrån, precis så som det ska vara. Hann aldrig köpa en t-shirt.

Bjuder på en bild bomb från dagen.

Pappa och jag med våran Tandemcykel utanför någon gammal borg.

Familjen på båten över.

Pappa, Wilma och jag utanför något konst tempel.

Jag idag / Systrarna igår

Husvagns semester 'DAG1' kväll

Bjuder på en super vacker bild av solnedgången.
De andra bilderna kommer upp imorgon.
  God natt <3

Kvällens måsten:

• Köpa polkagrisar i alla möjliga former.
  • Gå kvälls promenad längs vattnet.
  • Ragga upp nya kompisar!
  • Bädda upp min säng och fixa plats för min packning (ser ut som om jag ska flytta..)
Får se vad jag börjar med. Men blir det inte poklagrisar idag så får jag väl överleva på mitt lakris så länge. Men nu ska jag och syster gå på en promenad. Kommer tillbaka med bilder!
Ciiiaaaooo babe <3

Husvagnssemester 'DAG1'

Vi har precis blivit klara med husvagnen och nu är det dags för middags dags i solen.
Just nu så befinner vi oss i Gränna, precis som förra året. Gränna är en helt underbart mysig stad att vara i. Att inte tala om campingen, myyys!
  Den här gången så har vi fått en plats precis vid vattnet, perfekt. Precis så som det ska vara.

Tog ett tag ett sätta upp för-tältet, men till slut så lyckades vi.
Känner mig nöjd med resultatet eftersom det är JAG som ska sova där ute...

Före / Efter

Idag blir det väl inte så mycket mer än att bara bosätta sig ordentligt. Kanske ta en cykel tur och kolla runt. Men hur som helst så blir det en kvälls promenad längs vattnet. Så himla fint, lovar bilder!
Skulle vara kul och träffa samma folk som jag stötte på här förra året. Tyvärr så har jag ju raderat deras nr.. Men någon rolig person lär jag ju hitta.

Men nu blir det middag.

HÄÄÄÄRLIGT GNAGET!

Sen uppdatering men självklart så vann AIK hemma igår mot götet. En riktigt härlig match att se som fotbolls suporter. Två röda kort bjöd AIK på och en riktigt najs mål. Göteborg bjöd på en missad straff vilket var jävligt härligt att se av Hysén.
   Men matchens hjälte var ändå Daniel Örlund i AIKs mål. Vilken jävla räddning på staffen och resten av matchen. Underbart att se av honom! TACK!

AIK - IFK GÖTET

FINNS INGET ANNAT ÄN AIK, PAULINA OCH UTGÅNG IDAG. TAAAGAAAA!!!!!
Idag är det feeest. OOOM DET ÄR FEST.
Fast har alldeles för mycket skit att göra för morgondagen eftersom jag drar imorgon bitti. Så hinner tyvärr inte skriva mer.

GRATTIS TILL BANANEN OCH PAULINA PÅ 18ÅRS DAGEN!
LOVE YOU!

och så var man ensam igen..

HELENA KAN DU SVARA DIN JÄVLA SKADADE RÄV UUUNGE!!?!?!

Så, hoppas att budskapet gick fram.
Tänker fan inte sitta i den här jävla soffan längre och nörda runt på internet. Jag har fått nog. Nu ska jag ut i det blåsiga vädret och spendera lite pengar. Alltid lika kul. Behöver ett par nya jeans tycker jag. Hoppas rean fortf. är igång. Men jag måste få tag på Helenaaa!!!!!

Pappa drog nyss till landet så nu är man som sagt själv igen. Detta suger, men allt för morgon dagen. Det är då det gäller! TAGGAA!

Pappa är hemma igen

Yes, nu slipper jag vara ensam längre. Fast han drar ju till landet senare så jag får hur som helst sova själv inatt. Typiskt. Skulle enligt planerna egentligen följa med nu, idag. Men eftersom min älskling Paulina fyller 18 imorgon och AIK har match hemma mot Göteborg så kommer det absolut inte att hända.
Åker till landet på tisdag morgon istället, dom får fan vänta på lilla mig.

Jag och Paulina

Hoppas på någon god middag idag och att pappa bjuder. För jag orkar verkligen inte ställa mig och göra någon jävla svenne mat längre. Igår råkade jag sova bort hela dagen och där av så blev det pannkaka till middag vid tolv slaget. Bra jobbat där Natalie...

Lördag morgon

För er som undrar så hann jag aldrig riktigt dammsuga igår. Tvätten, solningen och duschen tog helt över städningen och när jag väl trodde att jag hade tid så fick jag oväntat besök av några gamla skol kompisar. Syyynnd (not*).
Det blev lite CSI, öl, godis och Guitar Hero. Som vanligt d.v.s. Känns som om jag aldrig kommer att komma ifrån det där jävla spelet. Även fast det är sjukt kul så tröttnar man till slut. Fast jag tror ändå att det är dags att skaffa en till gitarr och två konsoler till.

Nu blir det frukost, solning och dammsugning. JAG LOVAR!

Har äntligen fått bort fotbolls-brännan på benen och självklart så bjuder jag på en morgon bild av mig.
Äääälskar den där Aros tröjan också.

me lööve adidas BIG TIME!

Det första jag gör när jag kommer hem till Stockholm är att springa in i en sport butik och köpa nya tränings kläder. Finns inget bättre och speciellt inte när vi pratar Adidas. Kan inte få nog av det märket. Tror att jag är uppe i tre eller fyra WCT tröjor nu, som är från Adidas. Sen har man ju ett antal linnen och byxor också. Och mer lär det blir!
   Men när jag ändå var där inne så kunde jag inte slita mig från den snygga Nike tröjan som ligger längst ner på bilden. Sen fick det även bli en skön teknikboll till sommarens äventyr. Kan ju inte vara utan min fotboll!

När vi ändå är inne på fotboll kan jag ju nämna att AIK är vidare i semifinal i Svenska cupen där vi möter Häcken på hemma plan. Det blir en match som jag absolut inte får missa. Men känns som att det lutar åt det håller eftersom jag troligtvis drar på husvagns semester igen på tisdag.
Men OM jag nu lyckas missa den så är jag iaf 100% säker på att jag INTE missar Göteborg hemma nu på måndag. Snacka om stämning i Solna. Kommer bli en riktigt bra match tror jag. Saknar fotbollen och AIK, har ju vart uppehåll hela juni så nu jävlar är man taggad till tusen.

I know you want me

Påminner inte låten om Magaluf gånger tusen?
Den var överallt och gick om och om igen.

one-two-three-four
Uno-do'-tres-cuatro

Pitbull - I Know You Want Me

Finns ingenting bra att ladda!!

FAN! Varför finns det inga nya och bra filmer att ladda längre. HELVETE! Tycker att Spotify borde finnas för film också. Börjar tröttna på detta. Nu när jag sitter här ensam så skulle det ju passa perfekt. Vem orkar egentligen gå på bio? Det ska man bara göra när det är riktigt stora filmer eller en riktigt bra och ny skräck film. Visst?!..
  Jag längtar tills nya Harry Potter kommer och nya Twilight. Då kommer jag springa till biografen för att se dom. Oj vad jag har lääängtat. haha!

Men fick ett tips av Therese när jag tittade runt på hennes blogg. Tror fan att jag ska sätta mig och titta på Parfymen, den är så himla bra! Sen har jag ju Old school att se klart eftersom jag "råkade" somna i början av den igår.

Som sagt så tvättar jag fortf. Ligger på min tredje maskin nu, av fyra st. Har ändå ingenting bättre för mig än att vänta på den så film får det fan bli. Sen kanske jag träffar min pudding Helena senare. Om hon hade lite tid över för mig.
Men back to the mooovie, puuuwwszz.

Bjuder på en härlig bild från magaluf.
Full och glad.

Städning och ansiktesmask

Det är precis det som gäller idag!
Just nu så tvättar jag kläder för första gången och det går riktigt bra! Så under tiden att första maskinen blir klar så tänkte jag gå ner och sola. Sen efter att jag har kommit upp igen och stoppat i den andra så tänkte jag köra lite ansiktesmask och fixa till benen inför semestern.

När jag är klar med all tvätt och mig själv så tar planeringen stopp. Får se vad kvällen har att erbjuda nu när jag äntligen är själv. Hade Erik och Lucas här i hela två nätter. Kul, men har liksom inte sovit själv på två veckor. Kanske dags nu?
   Hoppas iaf på bio eller någonting annat kul ikväll, vill så gärna se Baksmällan. Orkar verkligen ingen fest faktiskt, höhö..

Men nu väntar solariumet och nudlarna. Hör väl av mig lite senare när jag är klar med all dammsugning som jag också har att sköta. Heeela lägenheten, jävla katt som hårar....

Men främst av allt så vill jag bara träffa dig....

.. för övrigt så är jag med Erik och Lucas

bara för att säga vad jag gör just nu.
Har inte så mycket mer att göra eftersom båda sitter och nördar GH och jag kan inte vara med eftersom jag bara ha två kontroller till Wii. Blir ju sååå ledsen.

Men vi har haft en kul dag.
Började med att dom kom hit sent igår och vi började med att spela lite Poker och kolla film. Slutade med att jag somnade i soffan och bytte till sängen för att sova! De andra däckade i soffan några timmar senare.
Idag så blev man väck tre timmar för tidigt, och då var klockan runt 15:30. Fan, första natten i min säng eftersom på flera veckor. Behövde lite extra sömn.

Erik och Lucas med deras fina paraflax!

Det blev frukost, GH innan det var dags att gå ner till konsum och köpa öl, läsk, deo och batterier för att kunna spela lite mer och äta middag. Till middag blev det korv, fast ingen kokad i mikron den här gången. HAHA!
Så nu sitter vi här igen och spelar och lyssnar på lite musik. Får se vad det blir av kvällen, men spela lär vi göra hela iaf.

Men för övrigt så äter vi polly.
"ÅH POLLY VAD GOTT" REKLAMEN HAR SATT SINA SPÅR!!!! Någon borde göra en remix av den :D

Segis

Vill bara sova bort hela dagarna eller åka tillbaka till Magaluf. För det här suger. Ofta man vill vakna till detta väder, det har inget att erbjuda. Slaaaaask!

Resten av min sommar har inte så mycket att bjuda på. Har egentligen ingenting mer stor in planerat. Hoppas väl på en till fotboll cup att få döma så jag får lite mer pengar. Inte för att jag har ekonomiska problem den här sommaren som jag hade förra. Men det är ju aldrig fel med pengar, eller hur?;)

Tror att det blir en till husvagns semester som förra året med familjen. Men den här gånger så drar vi ner till skåne, helsingborg, Danmark och kanske t.o.m Norge. Kan blir kul faktiskt! Men får se hur det blir med det.

Saknar Spanien och Magaluf :(

Puss bild från Grabbarna Grus Beach Club. <3

Gruppbilder

Nya vänner är bland det bästa som finns, och gruppbilder är så jävla kul att se i efter hand.
Här bjuder jag på de bästa.

I'm hoome bitches!

Och så var man tillbaka i regniga Sverige, lagom brun och bakis.
Men det blir väl ändå fest ikväll ser det ut som. Ska ut till Knivsta och till min lilla Banan där ute. Han har saknat mig så mycket så kände att det är dags nu. Vill verkligen inte lova någonting om hur kvällen kommer att sluta.. Men alkohol, IGEN blir det iaf.

Magaluf 09 var helt underbart kul med mina tre söta små flickor. Fest, sol, alkohol och killar var det som gällde hela veckan ut och snacka om drag. Magaluf är ingenting som man missar här i livet. Har du inte vart där så ska du tamefan åka dit! Men skippa att betala 300kr för att gå in på BCM. Uuuusch vad det sög.

Bilder blev det i mängder och massvis med nya, härliga kontakter.
Men just nu så hittar jag inte min sladd till kameran så bilderna kommer upp senare förhoppningsvis. Just nu är det bara mat och packning som gäller. Pusspådej