REA överallt

Du som behöver fylla garderoben med nya kläder och mycket. Eller du som kanske inte har råd med det mesta just nu. GRATTIS, just nu så är det stor REA i stan och dags att börja stor shoppa. Rean är nästan över allt och är verkligen värd att åka in och kolla runt på. Kan nästa lova dig att du kommer att hitta nått som passa dina nya jeans eller kanske nya tröja. Otur för mig som just köpte upp mina sista lön pengar precis innan rean kom.. Jag har alltid lika tur... ^^

Nu är det bara ca 30 minuter kvar tills guldstriden börjar och det ska bli så spännande att titta på. Tror jag ska gå ner och köpa mig nått gått att äta till sen så drar jag mig in till vardagsrummet och myser med mamma.
PUSS&KRAM

image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback