Solen sviker mig

Idag är jag äntligen ha tid över så sviker solen mig. Jag och Felicia hade planerat att bada och sola som fan idag, men när vi kommer fram till ankringen så var det igen sol alls. Vi tänkte att vi iaf kunde att et dopp i sjön och sen dra till personne där solen alltid ligger på + att min familj var där och badade! Men vattnet var is kallt och jag doppadd bara undre delen av kroppen. Jag kan erkänna att jag är en badkruka(A).
Hur som helst så drog vi vidare på moppen till personne ett tag och doppade oss för att sedan ligga och steka oss lite i solen. Sen tro vi hem för att kolla på reprisen av Desperate Housewives eftersom jag missade det i tisdags!

Idag så stack jag och Felicia också in en snabbis i stan för att köpa lösnaglar till imorgon. Tog ett tag att hitta rätt nagel lack och att sät dom på plats ordentligt, men nu sitter dom iaf! Känns konstigt och det är grymt svårt att skriva på data!

Imorgon så är det även skolavslutning och även klassensdag. Sista dagen med klass 9a som har hängt ihop i 10 år tillsammans, kommer att gråta ihjäl mig på avslutningen. Vill inte lämna "oss"! <3

image242


Kommentarer
Postat av: Ricki

Här var det strålande solsken! typ första gången jag solade i år haha.. men när jag skulle ta ett dopp i poolen kom jag också tyvärr bara till benen .. :/

2007-06-10 @ 19:28:33
URL: http://majsk0lven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback