Städ dag

Ovanligtvis så städar jag på en måndag för en gång skull. Såg verkligen hur mitt rum höll på att drukna i högar med kläder, skor och annat skit. Så jag var helt enklet tvungen att städa lite. Men då tänkte jag att jag behöver en ny sak att ha kläder i eftersom alla mina nya inköp inte får plats, hehe (A). Jag började kolla runt på IKEA.se om jag hittade det som skulle passa min garderob perfekt och så hittade jag det. Förvarlingsfak som man hänger på stången där uppe.
Jag drog med mig min söta lilla kompis Jappen och sen var det bara att börja shoppa runt på IKEA, men jag kom på att om man vet vad man ska ha där så är det omöjligt att hitta det.. Otur för mig! Och på det så var bussen försenad i drygt 30 - 40 min vilket gjorde mig irriterad och trött.

Två timmar senare när jag kom hem så var det bara att börja röjja ut hela stora garderoben och slänga skit och byta plats på sånt som jag inte ska ha där längre. Sen efter det så var det bara att börja med att hänga in alla nya saker som inte att fått någon plats än. För skojjsskull så hängde jag alla tubtoppar i färg-ordning. WIHOOO^^. Detta tog ett tag men resultatet blev jag mycket nöjd med och här är det:

image278


Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: De 3 åren kommer gå skitfort kan jag lova !! Tog studenten förra året jag, och de känns som att de va bara en kort stund sedan jag börja i 1:a ring !
Men när väl dagen kommer, NJUT! Den kommer gå skitfort ! :)
Snyggt de vart i din garderob btw:) kram

2007-06-19 @ 16:23:34
URL: http://mixiz.blogg.se
Postat av: SDMASDÖALSDLÖAD AHAHAHA

oj vackert

2007-06-19 @ 19:46:47
URL: http://more.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback