Trevlig Midsommar!

Ja idag så är det så Midsommarafton, JIPPIEEE! Nu ska alla där hemma kröka och ha trevligt tillsammans medan jag sitter här på landet med släkten och får inte ens smaka på ölen .. Alla dessa midsommardagar har alltid sätt likadana ut år efter år. Men nästa år då jävlar! Då ska jag inte hit, då är det stockholm som gäller!

Men nu ska jag snart iväg med moppen till Jim, vi ska upp till affären och kolla lite och så i det FINA vädret som det alltid är på midsommar^^. Men jag skriver mera sen lite senare och så kommer ju såklart även bilder på släkten och på egoisten själv såklart. PUZZZZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns andra dagar att kröka än just midsommarafton.. Du missar inte så mycket egentligen ;)

2007-06-22 @ 12:27:07
URL: http://www.metrobloggen.se/toves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback