11 september 2007

Jag vet faktist inte vad jag ska kalla den här dagen. Vissa kallar den för "Dagen vi alla minns" eller nått sånt liknade. Hur som helst så går det åt det sorliga hållet. Men vad betyder egentligen denna dagen för mig eller dig!?
Visst är det solrigt med allt som har hänt detta datum. 9.11.... Visst sörjer jag för dom som har dött i olyckan som hände i World Trade Centrum och för Anna Lindhs död. Men när det handlar om mig så har den ett positivt intryck. Idag skulle jag och David ha firat 20 månder tillsammans om vi fortf. hade vart tillsammans. Så för mig så betyder den här dagen mycket men jag sörjer ändå...

image369  image370
R.I.P

Kommentarer
Postat av: A

philip fyller år den 11 september ^^

2007-09-18 @ 20:41:03
URL: http://annolicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback