Mycket seg onsdag

Tränade idag med Högdalens lag. Träningen var helt ok, jag gjorde inte så jävla bra ifrån mig. Men det var absolut inget fel på laget. Det var ett fint gäng flickor det!
Just nu så sitter jag och lyssnar på "New Radicals - You've Got The Music In You" som Jocke skickade. SÅ JÄVLA BRA VAR DEN DOCK INTE!...

Skoldagen var ganska seg den med. Hade tre lektioner sen slutade jag och som vanligt så var maten äcklig... SUUUUCCCK!
Och som alltid på msn så går snacket:
"ROBbA säger: ta med dig pengar i morrn så käkar vi i stan
ROBbA säger: i morrn
Nataliiiiiiiiiiiiie, mjaau / MSN =CP säger: Aaah visst :D"
Men annars är ju skolan helt okej, eftersom dagarna inte är allt för låånga!


Igår så köte jag nya innebandy skor som jag ska kunna spela ute mer eftersom jag har tejp på mina målvakts skor. Det blev ett par svarta sköna skor ifrån BUDO-NORD.

image388



Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du skorna? :)

2010-10-19 @ 07:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback