Tillbaka i Västberga

Yes, som överskriften säger så var jag och hälsade på dom söta pojkarna i 9an idag. Pojkarna har såklart ändrats lite. Blivit lite tuffare och coolare, men skolan är densamma .. Som tur var så träffade jag inga lärare som alltid ska fråga vilket gymnasium man har valt, hur man mår osv. Men att träffa gymmpa Kent är helt okej eftersom han frågar mest hur det går med innebandyn vilket är ett MYCKET roligare ämne än själva skolan (A).

Frysen idag var helt chill. Vaknade lite för sent men hann iaf i tid till små tuneringarna på träningen. Mitt lag vann (som vanligt) på straffar. Nu är det jag som leder hela tuneringen eftersom jag var i det vinnande laget förra gången också. Men idag blev det straffar och jag hade lite tur och satt det, om man jämför med ALLA ANDRA! :D haha^^


I helgen så ska jag mest ta det lungt och sova så mycket som möjligt. Ska även försöka att plugga lite på arbetet och Jabils jävla läxa som vi fick igår... Men jag ska mest sova och värma upp inför derbyt på måndag. Snacka om tur när jag även har studiedag på måndag vilket innebär att jag kan sova till typ 12-1 sen åka in med kompisarna och chilla innan matchen.
Jag tänker inte säga nått resultat eller att vi kommer och krossa Djurgården. Men vi är ju fan på topp så man vet ju aldrig. Men jag HOPPAS på en apkross men jag vill inte förvänta mig någonting eftersotm det är två bra lag som spelar om 3 poäng..

PÅ MÅNDAG SÅ JÄÄVLAAAR!
/Natalie JR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback