Jag har tänkt på en sak

Om vi säger att 20 personer skulle komma fram till mig och säga vad dom tycker om mitt utseende så skulle:
14 st säga att jag var söt.
4 st säga att jag var snygg.
2 st säga att jag var vacker.

x Av dom 14 som skulle säga att jag var söt, skulle minst 12 st ha svensk bakgrund.
x Av dom 4 st som skulle säga att jag var snygg, skulle ungefär hälften = 2 st ha svensk bakgrund men förmodligen 20+.
x Av dom 2 st som skulle säga att jag var vacker, skulle båda ha utländsk bakgrund och bara vara ute efter sex.

Är inte folk lite patetiska?..

Men om man har tur så är EN av dessa 20 personer någonting för mig. En med svensk bakgrund, snygg, omtänksam och har förmodligen världens vackraste ögon och när han låter munnen tala så kommer det från hjärtat inte från huvudet. Jag tror jag har hittat den personen..

Kommentarer
Postat av: manna

måste den rätta ha svensk bakrund?

2008-08-20 @ 13:00:00
URL: http://mannalitoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback