1 December

Sitter och pratar med Jimmie och kryssningen som kanske kommer att bli av den 27/12. Fyfan vad han oroar sig över den. Jag har aldrig vart mer om någon som har vart så taggat förut, inför en jävla kryssning. Vi ska ju bara åka till åland och tillbaka. Visst kommer det blir kul, men jag pallar inte förvänta mig någonting än, eftersom vi vet fortf. inte hur det blir. Om Marie får med sig en kompis eller inte. Men jag hoppas verkligen att det blir en kryssning, alltid lika kul. Speciellt nu när det är jag, mmalte, Jimmie och Pierre som ska åka tillsammans. WOHO!

Så enligt Jimmis nedräkning på msn så är det alltså 26 dagar kvar... ^^
Någon mer som ska åka då?:) Lördag till söndag, helgen efter julafton.


För övrigt så gick matematik provet riktigt bra idag. Fast det tyckte jag att det förra också gick och sen visade det sig att jag kanske hade en aning för höga uppfattningar. Men jag klarade iaf en uppgift som var högre än G, eftersom jag frågade Johan om svaret var rätt. Så grattis till mig. Nu har jag bara Naturkunskaps provet kvar på onsdag eller torsdag och sen nu även Engelska prov, skriftligt på fredag. Veckan kan ju bara inte blir bättre ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback