Mellandags rean


Jäääääääääääääävla folk. Hittade man någonting så var man verkligen tuvungen att hålla fast i det, även om man var osäker. För folk var som tokigast. Vart man än gick så var man tvungen att gräva sig fram och knuffas. Tur att man är liten säger jag bara. Gina var ju värst, där kom man fan inte fram! HELVETE!

Där gick jag och Nathalie omkring i stan och försökte handla smart. Eftersom vi kom in så sent så hann vi inte med alla affärer som vi egentligen ville. Allt stängde ju runt 17-18, trist men sant. Får hoppas att jag hinner in på söndag en snabbis också. Så jag kan köpa några söta underkläder. Behöver verkligen det.

Roligaste idag var iaf att jag hade en päls mössa på mig. En päls mössa som jag fick av mormor, tack! Oooooroligt snygg tycker jag iaf. Kinell var ju inte så positiv men det förvånade mig inte, haha!


Nu måste jag återgå till körslaget. PYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback