Namnsdag idag!

Dagen namnsdagar:
Natalia, Natalie


Är hur trött som helst eftersom jag var uppe 06:15 i morse och har dömt cup hela dagen. Så har inte så mycket lust att skriva men känner liksom att jag måste skriva nu när jag har namnsdag osv. Har ändå inte så mycket bättre saker för mig ändå eftersom jag ska döma imorgon också så blir det en lugn kväll för min del.
Än så länge så har dagen gått åt att döma cup, dansa på dansmattan och självklart har jag spelat Guitar Hero. Fast den här gången gav jag mig på trummorna och Mika tog Gitarren. Riktigt kul med trummor också, en aning svårare men det kommer väl efter lite träning.

Nu är det bara två dagar kvar till tvåtusennio vilket innebär fest, fest och massvis med fest!
Igår så började planeringen för onsdagens aktiviteter. Först ska jag börja med att gå över till mmalte och hjälper henne fixa inför tjej middan' som vi sedan ska ha vid sju, halv 8. Vi ska handla mat, baka tårta, möblera om osv osv. Mycket att ta itur med och jag älskar ju bra planering så självklart tar jag åt mig jobbet!

Men nu ska jag återgå till Guitar Hero och sen gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen älskling ;D

2008-12-29 @ 23:12:20
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback