Sämre Fredag finns inte

Just nu känner jag bara för att klaga lite.
Gymmet idag gick åt helvete. Engelska provet gjorde jag klart på tjugo min utan medkänsla över att det kanske blev skit dåligt och jag fick bara G+ på åter lämningen av svenskan. FYFAN! Sen så är jag riktigt jävla trött efter skol veckan och har verkligen ingen lust att gå ut på hela kvällen. Vill egentligen bara ligga hemma i min säng och kolla på IDOL. Känns förjävligt att jag vill det egentligen. Jag som är sååå emot IDOL. Men men.

Bara två veckor kvar av skolan nu innan jullovet. Känns jävigt bra. Synd bara att jag inte slipper alla tusen prov som jag har under dessa veckor. Spanska, idrott/hälsa och engelska igen och bara under nästa vecka. Kanske dags att börja i tid denna gång. Har ju jobb hela helgen också.
TAGGAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback