13/2 2008

Sitter här och nördar mig på Facebook, Playahead och msn. Och samtidigt så tittar jag runt lite på olika bloggar som vanligt och närshoppar lite. Har fan inget bättre för mig, även om jag borde plugga till svenskan och matematiken imorgon. Men det kommer gå åt helvete iaf (: På svenskan så kan jag iaf på ett VG! Men matematiken ska vi inte ens prata om (A). Inte min starka sida precis.
Kom hem ifrån skolan för ett tag sen. Har egentligen inte slutat, men vi hade vara bokläsning kvar och eftersom jag redan är klar med min bok så ansåg jag att den lektionen bara var onödig. Sitta och vänta i 50 min på någonting jag inte ens behöver, no way! :)
Så nu är jag hemma, ska snart äta. Sen ska jag väl dra iväg på träningen som börjar 16:30 i Sköndalshallen. Pallar verkligen inte, men det känns som om jag behöver det. Just idag! :)

image599


Har tidig helg denna vecka också. Ledig på fredag igen, WOHO! :) Ska verkligen sova ut då känns som om jag lär behöva det. Träffade Erik imorse föresten. Var ett riktigt bra tag sen vi träffades, även fast vi bor så nära varandra. Han hade verkligen förändrats. Men det var trevligt att se någon gammal bekant så där på morgonen när man har som stressigast :)
Men nu måste jag äta. Hörs senare! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback