Call it whatever you want

Har inte hört av mig på ett tag. Men pallar inte just nu, har så mycket annat att tänka på nu när jag måste ta hand om mig själv här hemma. Först så var inte ens pappa hemma så jag fick laga mat och sånt själv. Inte för att det är ett problem men jag brukar inte göra sånt. Aja men nu är iaf han hemma, men han jobbar natt och sover halva dagarna, så det känns nästan som samma sak att vara ensam.
Det skönaste är att jag inte behöver göra någonting speciellt. Kan sova hur länge som helst och har absolut ingenting annat för mig. Igår så orkade jag inte ens med AIK matchen. Kände mig inte så bra och telefonen slutade aldrig ringa så jag satte på ljudlös och somna om till kl 4. Skulle egentligen ha gått upp kvart i ett för att möta Caroline i Solna kl 3. Men jag satt hemma i sängen heeela dagen och tittade på tennis och lyssnade på matchen. 2-2 VAFAN ÄR DET!? HATAGAIS

Men nu ska jag lämna datorn och kolla på tv tror jag. Eller iaf förflytta mig till sängen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback