Husvagns semester | DAG 2 (kväll)

Det blev en sen kväll idag. Vi kom hem för ca 10 minuter sedan. Eftersom kylskåpet inte verkar funka som det ska så åkte vi istället in till Skara centrum för att äta middag och sen bestämde vi oss för att svalka av oss efter dagens äventyr. Har vart riktigt varmt idag, tror t.o.m att jag har fått en söt liten bränna på hela kroppen. Synd bara att jag inte kan sola ansiktet eftersom jag tar en speciell medicin just nu..

Men Sommarland var helt okej idag, om man bort ser från alla miljoner folk som också var där idag. Suck, det var verkligen kö till allt! Speciellt i Vattenland, tror att jag åkte tre saker, pallade inte stå i värmen och vänta på min tur. En annan sak som verkligen shockade mig när vi kom in var alla dessa "blattar" (ursäkta mitt utryck). Men jag trodde aldrig att Skara skulle få uppleva det. Haha ^^ Skojj! Här åker man från Stockholm för att slippa detta jävla "blatte språk" men istället så kommer jag bara till mer. Herregud, Sverige är ett kul land må jag säga..

Vet att jag lovade mycket bilder, men kan ju inte gå runt med kameran på Vattenland. Då lär jag inte ha någon kamera kvar. Men en del söta bilder blev det. Men det blev mest och bäst bilder på vatten showen under kvällen (som jag redan har sätt tidigare, och dom kör fortf. samma sak).

Du vet att du saknar mig, puus NN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback