Husvagns semester | DAG 4

Idag så far vi här ifrån, äntligen. Jag blir så himla lätt trött på Skara Sommarland. Hit ska man åka kanske en gång under en fem års period. Men jag har vart här 6 gånger nu under mina 17år levda. Det är alltså sjukt mycket. Men det beror ju ganska mycket på att jag har små syskon i den åldern.

Vi har just käkat frukost och snart så är allt klart. Mamma håller på med disken samtidigt som hon försöker ringa den andra campingen i gränna, medan pappa packar ihop allting utanför. Själv så sitter jag här inne i husvagnen och lyssnar på lite musik och enbart chillar. Är för trött för någonting annat just nu. Även fast jag tog en kall dusch i morse. Det var riktigt skönt faktiskt, trodde aldrig att jag skulle klara det.

Japp, nu lämnar vi skiten bakom oss och blickar framåt mot Gränna och polkagrisar. Mums!
Kommer med mer uppdatering när vi är framme, nu måste jag hjälpa till med husvagnen.
Du vet att du saknar mig, puus NN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback