Trött gånger tuuuusen

Finns ingenting värre än att inte få sova när man verkligen vill. Fast kan ju erkänna att det har lite med min egen vilja att jag inte har gått och lagt mig än. Har vart uppe sedan tre - fyra tror jag nu. Kommer inte riktigt ihåg när mmalte ringde från rummet bredvid och väckte mig!! DUMMA FLICKA! Aja, men nu sitter jag här i köket och äter frukost. Känns bra, men mina ögon orkar snart inte hålla sig öppna med. Om bara den där jävla vårdcentralen kan ringa upp någongång... Så jag kan få gå dit och göra det jag ska göra, sen åka hem och sova tills det är dags att gå ut igen. Japp, så ser verkligen mina dagar ut nu under sommarlovet. Sover hela dagarna och är uppe hela nätterna. Men vafan, det är myyysigt. Kommer ändå få ta all skit sen ändå. Kan ha kul så länge som möjligt. Eftersom mamma ändå är på landet så är det fett chill hemma. Kan nästan göra som jag vill, när jag vill. Just loove it!

Inatt så var jag faktiskt på fest med Marcus, Rickard och Jimmie ute i fisksätra. Självklart var det massvis med annat folk där också, men det var dom jag kände. Eller det var Jimmie som ringde dit mig och sen kom dom andra på köpet. Skulle egentligen ha sovit kvar, men glömde medicinen hemma -.- SUCK!! Aja men festen / chill kröket var riktigt kul iaf. Fick träffa jätte mycket roligt och nytt folk. Sen fick jag också träffa en riktigt liten slampa till flicka. Han aldrig sätt någonting värre. Men jag nämner inga namn. Hon var ju iaf trevlig....

Nu ska jag kolla på lite nya filmer som jag har hittat. B.la:


Kommentarer
Postat av: MATILDA

den filmen är BÄST!! så jävla bra :D

2008-07-28 @ 17:31:02
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback