Sista dagen i Juni

Ja vad gör man en dag som denna? Själv så vaknade jag faktiskt nyss, haha mamma blir så jävla arg när jag sover bort hela dagarna. Men vad ska jag göra? Går jag upp tidigare så kommer jag ändå sluta upp vid datorn, vilket jag gör hur som helst. ALLA är borta just nu. Känner att Juli månad inte heller kommer att blir så jävla kul. Men jag får hoppas på annat för mitt eget bästa. Det kommer väl sluta med att jag sitter på landet, ensam .. Eller så tar jag med min en vän! WOHO^^

Jag hade faktiskt planerat att få åka till Jimmies land, men eftersom att hans pappa nu helt plötsligt inte skulle komma ner till Stockholm, och jag har inga pengar så får det bli en annan gång. Fotbolls säsongen börjar ju i Augusti, då kommer pengarna att rulla in igen. Yeeey^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback