Tisdag 3/6

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey vad jag mår bra. Alanya på lördag och skolavslutning på torsdag + betyg. Kan det bli bättre. Jo okej, om vi ska prata om kärlek så har jag verkligen haft bättre dagar.. Men let's talk about the good things.
Mina betyg lär ju stråååla av pengar om man jämför med grundskolans betyg. Jag har verkligen vart mycket bättre i skolan på senaste tiden. Kan bero på att jag har mindre problem när det gäller tjej kompisar som då Västbergaskolan inte fattad!

Har massvis med nya filmer att se också. Min sommar 08 lär bli bättre än någonsin.
Jag ska även försöka att blogga så mycket som möjligt under min vecka i Turkiet, Alanya. Men jag kan inte lova någonting annat än att det kommer bli otroligt mycket bilder!!

Nu väntar resväskan på att bli packad, och snart så är det ju Gossipgirl på tv och DH! Viktigt, viktigt!

*Jag har världens sötaste klänning att ha på skolavslutningen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback