Jag vill bara gå och lägga mig för alltid

Jag har börjar fundera. När tar livet egentligen slut? Jag börjar verkligen tröttna, kanske för att jag inte har kommit upp i den åldern där man får bestämma själv och göra exakt vad man vill. Men ändå, det är alltså inga självmords tankar jag har tänkt. Utan jag är bara trött på att göra samma sak dagarna ut och in. Kanske därför jag aldrig riktigt kan hålla mig till någonting riktigt länge.. Sitter faktiskt någonting i det nu när jag verkligen har tänkt efter.

Aja men sitter som sagt här i min ensamhet, som jag har gjort hela dagen och bara nördar mig vid datorn. Jag orkar inte gå ut och träffa någon kompis eller åka in till stan för en liten rea koll. Min kropp behöver verkligen fortf. vila efter Alanya. Nästan lite skrämmande. Ni borde ju verkligen börja undra vad jag egentligen gjorde där borta. Haha ^^

Oj, nu är det kak smulor över hela tangentbordet. Haha, sitter och äter upp sista biten av den goda hallon kakan som mamma gjorde igår. Juuste! Har även kollat på en antal nya filmer som är riktigt bra faktiskt. Kanske dags att rekommendera någon vidare.

______________________________________________________

21 - Handlar om en studerande kille som har en medfödd talang
att vara enormt bra på siffror. Blir tilltagen till en blackjack "klubb"
och där börjar äventyret och början till sin dröm om att vinna 300 000
dollar och äntligen komma in på den skolan han vill.



Mitt betyg: 4/5

Untraceable (utan spår) - Handlar om att försöka fånga en kille som har öppnat
en hemsida där han filmar när han plågar sina offer. Men i själva verket
så ökar risken för att offret mördas ju mer klick sidan får. Riktigt spännande.



Mitt betyg: 4,5/5

What Happens In Vegas - Handlar om att två människor möts och råkar
gifta sig på fyllan första dagen i Vegas. Efter att dom väl har vaknat och bestämt
sig för att göra slut så vinner ena 3 miljoner dollar men vägrar såklart
att dela med sig till sin ny blivna "fru". Så istället för att bara dela på pengarna
så tycker domaren att dom ska visa under 6 månader att dom egentligen
vill ha varandra. Underbar humor!



Mitt betyg: 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback