Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..

Den här torsdagen betydde ledig, chill och lugn och ro för mig igår. Hade tänkt sova länge, inte behöva fixa mig, äta en lååång och stadig frukost någon gång runt lunch. Helt enkelt chilla galet inför matchen.
Meeeeeeeeeeeeen om man har en viss mmalte som ska köpa jacka och en viss Nathalie som är i behov av pengar så blir det ju inte så har jag märkt!? ..

Vaknade runt halv 2 med tre sms. Ett från Anton, ett från mmalte och ett från någon annan.. Haha, kommer inte ihåg vem just nu. På mmaltes sms så stod det typ "hej du SKA med mig in till stan och hämta min jacka". Ja men visst tänkte jag, men sen.. (hade helt glömt min match då).
Tre sekunder senare så ringer Nathalie och säger att hon är i liljeholmen och att jag ska möte henne nere i tunnelbanan hemma hos mig. Istället för att då klä på mig så gick jag ut i köket för att äta frukost = Jag glömde helt bort så fort vi la på att jag skulle ner och möta henne. Självklart så ringer hon fyra minuter senare och frågar vart jag är. Så jag sprang ner helt osminkad och i mjukis kläder.. Och självklart så träffar jag folk jag känner ^^
När jag kom upp igen så var det dags för att börja fixa mig snabbt som satan, eftersom jag skulle med mmalte in till stan på direkten..
Allt gick bra och nu har hon sin fiiiina jacka!

Kom precis hem från matchen nyss också. Sitter här och väntar på mmalte och äter lite hallonpaj. Ska snart börja plugga lite också.. Har ju en del kvar och mindre än 36 timmar på mig. Wish me luck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback