CP HELG!

Min helg blev inte aaaaaalls som jag hade tänkt mig. Jag hade planerat den så fint och allt skulle bli så himla kul. Nästan som att jag hade sätt fram emot den. MEN självklart så ska allt, och verkligen allt skita sig i sista sekund. Det ända bra med det hela var att jag fick helg redan på torsdagen p.g.a min ledighet.
Fredagens fest blev helt misslyckad som ni redan borde veta. Men jag hade ändå riktigt kul och trevligt. Samma sak hände med lördagen. Jag skulle på bio med en viss Anton och se Saw 5 och typ bara mysa och umgås. Men nej, nej för att Anton vred sitt knä ur led och kunde knappats ta sig in till Stockholm eller över huvudtaget träffas.. Fast jag fick ju ändå annat för mig. Jag tog mig ut till Jakosberg / Själby istället för att ha en lite mys / åka bil kväll med Philip, Sebbe och Sebbe. (några killar som jag festade med i fredags)
Även söndagen spenderade jag med Philip, vilket då betyder att Philip räddade hela min helg. Tack sötnos.

Hur som helst så fick jag iaf se Saw 5, fast inte hela. Men den var inte så jävla bra som jag hade trott. Så får väl helt enkelt titta klart på den en annan dag. När jag har lust.


Kommentarer
Postat av: rebeccaca

jag har inte äns sett alla saw filmer ännu.. :/

2008-11-18 @ 22:36:13
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback