Första advent

Matematiken går åt helvete så har lagt det åt sidan de senaste två timmarna..
Tommy lämnade även mig för ett tag sedan. Han försökte hjälpa mig med sina Matematik A kunskaper, men det gick inge vidare. Haha, men tack för hjälpa iaf sweetheart. Efter att jag äntligen insåg att Quantum Of Solace aldrig kommer bli klar idag så satte vi på en annan film. Fick bli skräck istället, någon ful random film. Riktigt dålig var den också... Missade Gossip Girl ikväll också, men det är väl bara att ladda och se senare.

Men första advent. Vafan ska man göra då? Tända ett av fyra ljus i en rad och le och se glad ut. Pff, inte min grej precis. Meeeeeeen att le och se glad ut kan jag nog alltid fixa till. Kanske inte med matematik prov på axlaran men ändå. Det är bara en dag i mängden för mig.
Fast det skulle sitta riktigt fint med lite pepparkakor just nu. Bara för att försöka fira.
Kanske ska gå tillbaka till matematiken nu tror jag. Verkar som att en viss Linus behöver min hjälp... HAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du få din blogg mer känd =kontakta mej då skicka ett sms 0701053800

2012-06-21 @ 17:37:05
URL: http://www.magix.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback