GE FAN I MIN MÖSSA!

Jag tror att jag fick saga det, eller rättare sagt skrika ut det över hundra gånger igår kväll. Men folk hade verkligen svårt att förstå vad jag menade.

Det blev myspys fest hemma hos Karro i går kväll ute i Kärrtorp. Lyckad kväll faktiskt, trodde inte det skulle komma så mycket folk som det kom. Det var liksom precis lagom. Blev mer som en liten träff av kompisar som man inte brukar träffa så ofta. Men alltid lika kul att träffa dig Elias lite här och där^^, även fast du bara blir kaxigare och kaxigare. Sen att jag träffade Anton (som är kompis till min Jens och som jag inte har träffat på jätte länge) var ju ännu roligare. Några mindre roliga minnen kom upp igen.. FY!

Men det roligaste med hela kvällen var fan dansmattan! X) Så jäääävla kul att dansa. Måste ha en sån i julklapp!!!!!!!!

Som sagt så blev det en riktigt trevlig kväll igår. Slutade på efter fest hos en viss Kim med dom närmaste eller ja.. Felix, Jimmie och några flickor. MYS!
Kom väl hem någon gång runt 3-4 med Marcus i spetsen. Blev en taxi hem dessutom eftersom fitt tunnelbanan från Blåsut var försenad och gjorde så att vi missade fruängs-tåget precis.. FUCK SL!


Två bilder från igår. Kommer tyvärr inte ihåg att det var en kamera framme.
 Men det är alltid lika kul att se efteråt. Synd att jag bara blev riktigt ful..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback