Okej, klockan börjar blir mycket

Det kanske börjar blir dags att göra någonting åt den här dagen? .. Kom iaf på nu att jag ska på personalmöte på Burger King ikväll. Kanske är dags att fixa sig till det så man hinner att åka med till IKEA en snabbis med familjen. För IKEA sitter aldrig fel. Eller jo nu, eftersom jag inte har några pengar.. Men ändå(A)..

Tror även att jag ska börja planera min helg också, så jag inte sitter där på och inte har någonting att göra eller dricka. Det är väldigt viktigt. Sen tror jag även att jag ska sätta mig och plugga ordentligt i kanske en - två timmar också, så jag inte sitter med ALLT på söndag kväll när det är Gossip Girls!

Men efter duschen tror jag rätta sagt att jag ska ta några riktigt mysiga höst bilder som jag kanske lägger upp här på bloggen lite senare. Har nämligen börjat pilla på en ny design nu igen!? Hehe, blev ganska så sugen när jag var klar med Josefins så.. Men har ingen riktigt bra bild som jag skulle kunna lägga in. Så får se hur det blir med det senare.
Tror även att jag ska träffa en viss Bastian Atlé (höhö^^) senare ikväll....

Bjuder på mig själv lite. Bild från UNG08
Hade tråkigt så gjorde om den lite(A)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback