Somnade 16:30

.. och vaknade mellan 10:30 - 11:00. HAH, tror att jag var en aning trött igår. Lämnade datorn på eftersom jag trodde att jag skulle vakna igen vid 20:00 - 21:00 men icke det.. Den ända gången jag vaknade men somnade om typ sekunden efter vad runt 04:00 när jag då trodde klockan var runt 21:00 men märkte att det var för tyst för att vara vid den tiden. Så jag var väl sovit runt 15-18 timmar idag/natt. Hur skönt som helst men under vissa timmar så lång jag mest och rullade runt och drömde dom mest konstigaste drömmarna ever!..

Hur som helst så blev det ingen skola för mig idag. Missar ju ändå bara trots allt två lektioner eftersom jag skulle ha börjar 13:00 idag. Skönt att vara hemma och plugga ibland också. Jag får iaf mer gjort då.
Än så länge så har jag väl fått tre och en halv sak klara av en jävla massa saker. Och då räknar jag inte bara in läxorna/plugget..
  • Klätt på mig [KLAR!]
  • Käkat frukost [KLAR!]
  • Bränt över filmer till CD [ halvt KLAR!]
  • Matteläxan [KLAR!]
  • P-T inlämningen [HÅLLER PÅ]
  • Vetenskapliga uppsatsen
    - Skriva klart frågeställningarna
    - Metoden ska vara klar
    - Hitta mer fakta
    - Börja skriva på texten
  • Engelskan
  • Samhällskunskapen + matematiken(omprov)
Japp, och det är inte allt ... SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK PÅ SKOLAN JUST NU :) Men nästa vecka så är det ett Solidaritetsprojekt vilket innebär att vi inte kommer ha några vanliga lektioner. Sen veckan där på (vecka44) är det HÖSTLOV!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

shit volken snygg bild :o

2008-10-24 @ 15:20:04
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback