AIK, AIK & AIK(!)

Helgen har vart stressig och jag har vart helt upptagen med festande och AIK. Därför har jag vart en aning off, tyvärr. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men när det är lov såhär så finns det så mycket annat att göra än att skriva blogg. Speciellt i detta vackra väder som vi har fått nu.

Hur som helst så var det skit skönt med vinst hemma igår och på första matchen. Känslan att vara tillbaka på norra stå kan inte beskrivas med ord. HÄRLIGT SOM FAN att få se AIK spela igen. Bra match också. Tyvärr så var jag på toaletten under målet (fail) så jag missade den största festen, men vafan! Fest efteråt blev det iaf.

Festen hos Alge i lördags var väl helt okej. Jag var ganska så off då så var knappt med på några bilder eller var taggad på något någonstans. Hade ju dömt cup hela dagen så fick bara stressa hem för att hitta till Alges fest i tid och passa in med Lina och Mmalte. Brände min på halva pannan och hela nästan som vanligt -.- Meen jag ska inte klaga nu när solen äntligen är här.
Jag drog hem ganska så tidigt eftersom jag verkligen ville orka med matchen. Somnade i Andras knä precis innan jag insåg att jag verkligen behövde åka hem. Trist men sant. Har tröttnat en aning på allt detta festande tror jag. NU ÄR DET PAUS! Eller?... Kanske kommer igång igen imorgon? HAHA!

Aja, har inte så mycket mer att bjuda på just nu.
Ska tagga till inför kvällen viktiga hockey match. AIK - Södertälje, HOVET 19:15.

Jag och Hanna innan matchen

Kommentarer
Postat av: tessansessan

muhahaha, södertälje vann stort !!

2009-04-07 @ 20:40:43
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: hanna

TAGGAT :]

2009-04-09 @ 20:29:23
URL: http://hannuis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback