Älskade barndom

Familjen har stor städning idag. Som en liten "svenne-familj" så städar alla varsitt rum och sedan när man är klar med det så hjälper man till med ett annat rum. Usch vad jag hatar dessa dagar. Riktigt tröga och det slutar alltid med huvudvärk. Men rummet blir iaf rent och fint.
Har även fixat om lite som ni ska få se senare när allt är monterat och klart. Om pappa nu hinner montera min nya byrå innan han drar iväg och dömer.

Men när jag satt vid skrivbordet och rensade min låda så hittade jag en jävla massa gamla bilder på kusinerna och från när jag var liten. Haha, självklart så åkte de ut på facebook direkt. Tänkte även bjuda på dom här.
Det är tillåtet att skratta!



*Klickbara bilder*


födelsedags "fest"


När jag fyllde sju eller åtta.
Koooorv fest!


Hahahahaha! Bad dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback