Back to me

Nu har jag skrivit en aning mycket om AIK hit och dit. Nu är det dags för lite dagbok tycker jag. Även fast AIK har en stor plats i mitt liv så finns det mycket annat att skriva om.
Helgen t.ex. har väl inte vart världens bästa helg, men den har ändå vart okej. Igår så sög den riktigt hårt till en början, men blev helt okej till slutet. Slutade med att vi alla satt i köket och bara chillade och pratade om det mesta. Jag hade även en liten dator i knät som jag lallade omkring på. Sen får man ju inte glömma mina kryckor som jag hoppade runt på hela dagen igen. Min fot har börjat fucka sig igen.. HATAR MIN VÄNSTRA FOT!

Fredagen var däremot mer lyckad. Kanske inte till 100% men ganska nära. Men istället för att skriva allt med ord så bjuder jag på bilder som vanligt. Kan ju bara nämna att Sanning och Konsekvens är mycket delaktigt i de flesta bilderna.



Muums, halvnakna pojkar!

Fler bilder finns här.

(Grattis till Niklas Dalbjer och min gamla klasskompis Attu som fyller 18 år idag också.)

*Får även tillbaka min nya dator idag. Hel och fin! NU JÄÄVLAAAS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback