En månad kvar nu

30 dagar kvar nu tills att jag fyller 18 år. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!
Grattis till min älskade Simon som fyller 18 idag också. Puss på dig!

Har tyvärr lite problem med att planera min födelsedags fest. Från början ville jag ha en stor lokal som rymde de flesta av mina kompisar till ett bra pris. Men dom är riktigt svåra att hitta har jag märkt. Så jag har lagt det åt sidan och börjat fundera på grillfest istället. Det borde funka perfekt eftersom det är i slutet av maj och då lär det vara fint väder.
Självklart så kommer vi att slå upp partytält iaf och hög musik lovas.
Men mer om det senare när jag vet exakt vad som händer. Räkna med fest den 23 maj iaf!

Dagen har vart väldigt lugn idag om man jämför med dom tidigare dagarna.
Hade inga lektioner idag utan jag var i Arenan hela dagen med Paulina, Tess, Helena och Lotten. Vi hjälpte till på 3:ornas mösspåtagning. Det var riktigt kul!
Nästa gång är det 4 och 5 juni. Då smäller det! bara 25 dagar kvar för deras student, sen är det våran nästa år!!!!! GALET!



Eftermiddagen gick åt shopping med mamma och pappa till en början.
Slutade upp med en ny mindre träningsväska från Adidas, en riktigt snygg klänning från Indiska + ett bas linne som jag ska kunna va under klänningen. Sen köpte jag äntligen mina efterlängtade solbrillor. Riktigt snygga!

Kvällen har än så länge bara gått åt att döma en match på Mälarhöjdens IP. Gick bra, spelarna verkade verkligen gilla mig. Tyckte själv att det gick riktigt bra. YEEY. Blir väl utgång senare med Mmalte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback