Innebandy final i globen

mellan AIK - Warberg. Spännande att jag ska gå. Brukar inte vilja eller ha tid att gå men när Robin erbjuder ett bra pris så är det väl klart att man går, eller?..
Aja men nu får jag det överstökat och kan äntligen stryka det från listan. Hoppas att det är drag nu bara!


Är lite stressad eftersom att jag ska döma en F14 på Mälarhöjdens IP 12:30 och jag sittar här i underkläder och är allmänt seg och en aning bakis också tyvärr. Blev precs lagom igår. Så jag är ändå nöjd!

GRATTIS TILL JENNIE SOM FYLLER 18 IDAG OCH TILL JONES SOM FYLLER 17!! Puuuss på er




Kommentarer
Postat av: Paulina

JAG VET! ser ut som att den är tagen igår ;) HAHA :)

2009-04-18 @ 11:52:38
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback