Valborg 09

Då var det dags.
Självklart så var man uppe med tuppen och städade med familjen. Blir ensam hemma i år också. Så himla skönt att veta att ingen sitter där hemma och väntar på än. Utan jag kan göra vad fan jag vill och komma hem på lördag om jag så vill se. Hehe, fast så långt ska vi inte gå i år.
Planeringen som jag redan hade pratat om med vissa personer sedan länge tillbaka är paj. Ovanligt.. TACK SÅ MYCKET! Men jag har iaf min bästa Paulina här som alltid finns här för mig. Självklart ska man fira valborg i Sthlm. Oj vad ni kommer missa! Men ni kan ju hänga där med samma folk. Haha! Nu vet jag vad ni går för...

Aja. Har massvis att fixa fortf. Måste äta frukost, packa upp alla mina nya skor som jag har fått. Jag tror fan jag ligger i över 50 st skor nu. Eller nej, måste fan vara mer än det. Man har ju inte alla skor framme samtidigt. Nu är det ju bara vår och sommar skor framme. Självklart så måste jag möblera om så att alla skor får plats.
Snart flyttar jag fan!!! Skaffar en egen lägenhet för bara skor, väskor och kläder. Skulle fan behövas!!!

När familjen äntligen drar så tror jag att jag somnar till en stund igen innan jag ska göra mat och träffa alla mina sötnosar. Men vad fan ska man ha på sig ikväll?... Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man borde i alla fall inte springa runt full ikväll, då blir man ju tagen av polisen direkt ;)



Hade man varit 18 så kunde man dragit på krogen ikväll, man får vänta någon månad till.



Jag vet faktiskt inte vad man ska hitta på, dricka blir de nog lite i alla fall men inte renarama fyllan.



hoppas du får en bra kväll, kram

2009-04-30 @ 13:01:00
URL: http://meays.nu
Postat av: ?

Undra vilka som hade roligast på valborg :P du elr dom

2009-05-05 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback