Tiiisdag

Vaknade upp i Åkersberga i morse av att mamma ringde och kollade läget, som vanligt. Kunde gääärna ha sovit några timmar till, men inte det.
  Fick för mig av någon konstig anledning att följa med Linus (mitt ex eller vafan vi nu ska kalla det..) hem till honom med hans fulla kompisar. Hade ändå inget bättre för mig och klockan var sådär precis lagom för att tacka JA till erbjudandet. Så det var bara för mig att klä på mig något torrt, packa väskan för övernattning och sen hinna med sista tunnelbanan in till Nivå 22.

Eftersom det tar ett tag att ta sig hem och hitta orken att ta sig hem där ifrån så var det ingen idé att planera någonting med någon under dagen. Får istället se vad kvällen har att erbjuda här hemma.
Just nu så ska jag precis sätta på en gammal "typisk tjej" film. Till det tänkte jag även bjuda mig själv på middag och ett stort glas kall juice.
  The lizzie mcguire movie från 2003 blir det med Billys Pizza.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback