Julafton 2LAX9

Goes snö. Haha förra året hade vi ju fan ingen snö.
Det är f u c k i n g underbart! Blir ju lite glad.

Vi har precis haft en varmchoklad-frukost med julklapps öppning, toppat med lite julmusik.
Hannas och Wilmas julklappar bara rullade in och mitt kuvert kom som sista julklapp. Men detta år fick jag inte bara pengar. Jag fick lite skraplotter och tips saker. Haha

Sen fick jag min efterlängtade vägg kalender. Men inte med vilken snygging som helst.
Utan med min boyfriend Cristiano Ronaldo. Snygg, snyggare, SNYGGAST!

Vi avslutade med att öppna julklapparna till hela familjen. Som jag då alltid får öppna. I år innehöll de bara Wii spel. Men inte vilka Wii spel som helst utan Wii Resort och Wii Super Mario Bros. Jag ser fram emot att spela all night long!

Nu väntar duschen och sen bär det av till Älvsjö där mormor, morfar och Tobias väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback