Finns ingenting bra att ladda!!

FAN! Varför finns det inga nya och bra filmer att ladda längre. HELVETE! Tycker att Spotify borde finnas för film också. Börjar tröttna på detta. Nu när jag sitter här ensam så skulle det ju passa perfekt. Vem orkar egentligen gå på bio? Det ska man bara göra när det är riktigt stora filmer eller en riktigt bra och ny skräck film. Visst?!..
  Jag längtar tills nya Harry Potter kommer och nya Twilight. Då kommer jag springa till biografen för att se dom. Oj vad jag har lääängtat. haha!

Men fick ett tips av Therese när jag tittade runt på hennes blogg. Tror fan att jag ska sätta mig och titta på Parfymen, den är så himla bra! Sen har jag ju Old school att se klart eftersom jag "råkade" somna i början av den igår.

Som sagt så tvättar jag fortf. Ligger på min tredje maskin nu, av fyra st. Har ändå ingenting bättre för mig än att vänta på den så film får det fan bli. Sen kanske jag träffar min pudding Helena senare. Om hon hade lite tid över för mig.
Men back to the mooovie, puuuwwszz.


Bjuder på en härlig bild från magaluf.
Full och glad.

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

haha vad söt att du länkade ;) :D Tyckte du filmen var bra då?

2009-07-12 @ 18:46:10
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback