Aroscupen @Västerås 'DAG5'

Förlåt för att jag inte skrev igår. Men hade mycket för mig och var ute hela dagen med Helena och lallade omkring på Hampre IP. Somnade även innan finalen var slut igår. Så jag var ganska så trött som ni kanske förstår. Hade och har även skit ont i mina ben..

Men idag så skiter vi i det och kör ändå. Har två AD uppdrag idag bara och sen sitter jag som reserv kl 15:00 - 16:00. Sen är jag klar med Aroscupen före i år. Då är det bara att åka hem packa ihop det sista som jag inte hinner med nu och sen dra till stationen för att åka hem. Kommer bli en aning stressig dag d.v.s.
För om några timmar, eller ja lite mer så drar jag till MAGALUF med flickorna. YEEEEEEEEEEEEYYY!!!!

Nu måste jag verkligen packa och äta frukost. Har en F15/16 tredje pris final att döma kl 11:00.

Tack för mig Västerås och vi lär väl ses igen.
Fett mysig stad. HEJ!

Aros bandet för i år. Snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback