fullt ös, medvetslös!

Jag är dålig på att uppdatera, men jag orkar inte bry mig. Det är sommar och jag har annat för mig, INSE!
Annars mår jag toppen!

Orkar egentligen inte skriva så mycket mer än att jag har vart i full gång hela veckan.
Torsdagen och fredagen spenderade jag tillsammans med Helena, Paulina, Tess och Lotten för att fixa iordning treornas student. Dom sprang ut runt 13:00 på fredagen och fan vad avundsjuk man var!
Fredags kvällen blev riktigt lugn. Var så jävla trött efter allt student fixande att jag somnade kl 22:30. Helt otroligt.

Men min gårdag var allt annat än lugn.
Började med barnkalas för min syster som fyller 10 på tisdag. 16 st små tio åringar i våran lägenhet som jag skulle ta hand om medan mamma fixade i köket och pappa dömde. Underbart kul. Jag som ääälskar barn.. Efter att kalaset äntligen var slut så drog jag till mmalte för att föra lite innan kvällen äventyr med Paulina, mmalte och Lina. En underbar trio att festa med. Saknar bara våran söta lilla Helena, supersnälla Josefin och våran egen fläskhare Emelie så är vi fullbordade. Men deras krogen runda kommer så småningom.
  När alla var lagom så drog vi oss in till Viper room. Gratis inträde innan 22:00 var det som gällde. Ingen fotboll här inte. Sverige kan ju ändå inte spela så vad är det att se egentligen.
Kvällen slutade när klubben stängde och den var riktigt lyckad igår. Självklart fick man några nummer med sig hem. Underbart! Det är så det ska vara.


Ovanligt suddig bild. Men jag bjuder på den.
Beach party på Viper Room var det som gällde igår kväll.

Kom hem runt tjugo över fyra inatt och kom väl i säng strax innan fem. Super bra när man ska upp kvart i åtta dagen efter/senare under dagen(?) och döma tre matcher på raken. Kan ju inte bli bättre?!...
Hursomhelst så lever jag än och jag är äntligen klar med alla matcher för idag. Nu är det inga mer St: eriks matcher tills i höst. Bara cuper under sommaren nu.

Ikväll blir det väl mys. Ska hoppa in i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: s

söt frun (:

2009-06-09 @ 15:59:32
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback