Borde egentligen sova

Morgondagen bjuder på:
*Idrott och Hälsa Teori kl 09:30 - 10:00
*Gym pass 10:00 - 11:30
*Lunch samt plugg inför provet till klockan 13:00
*PROV i Samhälle och Naturkunskap

*Fika med Madde
*Utgång med flickorna till Micke

Aaaaalltid lika kul att börja så jävla tidigt. Vad tänker dom med egentligen. Kommer aldrig att hända att jag kommer i tid. Aldrig. Kanske bara om jag har riktigt tur. Men som det ser ut nu, att jag fortf är uppe så kommer det inte att sluta bra.
Imorgon så ska vi börja på våra hälso scheman/böcker. Yeey..... Vet ju hur mitt kommer ser ut och vad jag kommer att få skriva i min bok. Där ska man anteckna vad, när, hur länge och hur mycket man äter, tränar, sover, dricker osv.
Veckans middagar kommer få plats på en sida, medan helgens aktiviter kommer att ta upp hela boken.

Nu stänger jag fan av datorn för ikväll. Nu jag har fått nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback