Problem med internet

Vi har köpt ett nytt modem. Det krånglar och funkar aldrig på första försöket som vanligt. Antingen lyckas vi alltid få den som är trasig eller så är det pappa som alltid gör fel. Kul att vara utan internet hela dagen. Som tur är så har vi äntligen lyckat fixat det nu men som sagt, det kan fortf koppla fram och tillbaka. Synd, jag som är så beroende..

Blev tyvärr ingen fika idag med Madde eftersom vi blev klara med våra prov på så pass olika tider att ingen orkade eller hade lust längre. När madde var klar så hade jag precis satt mig så skönt i soffan och börjat kolla på Vänner.
Och det har jag ju bara min själv att skylla eftersom provet gick så jävla dåligt att jag bara satt där i ca 75 minuter. Fyfan vad svårt det var tycker jag. Usch på naturkunskap :(

Kvällen ser ut att lova fest, som vanligt. Just nu ser det ut som om vi först ska till Orminge en snabbis och kolla läget där innan vi drar oss vidare till Alby och Micke. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll. Om det ska bli enkelt som Jeans och kanske en snygg topp till, eller om det ska bli leggings och någon snygg tunika. Who knows?..
Hur som helst så kommer kvällen att sluta ganska så tidigt, eftersom min flicka ska åka till Egypten tidigt imorgon bitti och jag ska jobba vid kl 11:00. Men den sista tiden vi har tillsammans ikväll ska vi ha jävligt kul på iaf! Helena också såklart!

Dags att börja tagga inför kvällen och kanske kolla runt i garderoben och äta någonting innan jag drar mig ut på mina stora och långa äventyr. Håll stadigt i hatten ikväll


Favorit i repris. Löööööve you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback