27 maj (kvällen)

Sitter här och tittar på finalen, äter djungelvrål, spelar spel på facebook och väntar på att Misiu ska komma hit och lämna över min present som blev försenad. Har inte ens kommit in i duschen än, och egentligen så borde jag råplugga just nu. Men det kommer!
Trodde även att jag skulle få vara ledig imorgon och tagga inför derby hela dagen men nej, nej! Ingrid ringer mig och säger att hon vill att jag ska dyka upp på mentors träff 08:30!!!! Det kan fan inte bli värre... Men fan heller att jag stannar kvar till kl 16:00. Kommer ju inte hända!

AIK - BAJEN imorgon 20:00, BE THERE!

Nu ska jag fortsätta titta på den spännande matchen!


Just nu 1-0 till Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback