27 maj

Dagen börjar med orientering på hellasgården och avslutas med CL final.
Där emellan så jag har vart i Skärholmen med mamma och pappa och köpt mig ett par nya jeans och även en snygg tröja. Var på jakt efter ett par snygga ballerina och en snygg, tajt och kort klänning utan axelband. Men någonting sånt hittade jag inte. Får väl åka in till stan imorgon innan derbyt och köpa den där snygga klänningen som Paulina har köpt, på mango. Underbart sexig!
Behöver även en ny snygg men ändå lite sportig vår jacka. Någon som har ett tips om vart jag kan hitta någonting sådant?

Ska snart börja göra min i ordning för två matcher på grus ikväll. Usch vad trött jag är, kommer aldrig orka känner jag. Men behöver pengarna så det är väl dags att bita i det sura äpplet.


Gina Tricot
Jensen 399kr
Tröjan 149kr

Kommentarer
Postat av: Paulina

Gör det :D

Fina kläder btw :D <3

2009-05-27 @ 16:35:31
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback