The week

Nu är det dags för planering igen.
Måste ha en bra planering för veckan, annars går allt åt helvete..
*Tar fram min kalender och kollar läget*..

Måndag: Inställt gym, skola till kl. 15:50 , fotbolls skolan med Lucas i Tullinge, försöka hinna hem till Gefle - AIK 19:00.
Tisdag: Syster har namnsdag, måste hinna köpa present innan jag kommer hem från skolan. Sen blir det bara plugg resten utav dagen.
Onsdag: Orientering med skolan hela dagen, två matcher på Solberga under kvällen (P13 och F15)
Torsdag: Finns ingenting annat viktigt än DERBY! AIK - BAJEN, om jag orkar blir det även studentskiva på kvällen.
Fredag: Börjar med gym på morgonen, massvis med olika omprov (slutar sent), en match på mälarhöjden under kvällen (P13), krogen som utgång!
Lördag: Tidig match "11:30" på hägerstensåsen (P13), krogen som utgång under kvällen!
Söndag: Match på hägerstensåsen igen kl 13:00 (P14), plugg, plugg och plugg efteråt.

Äääälskar bra planering!

Kommentarer
Postat av: tessansessan

ska bli! :)

2009-05-25 @ 18:15:02
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback