When the time is right

Inga fucking lektioner på hela dagen och imorgon så är man ledig eftersom man ska på begravning hela dagen. Kan det bli bättre? Idag hade vi först friidrott på förmiddagen sen när vi kom tillbaka till skolan så "råkade" vi gå in i fel klassrum och där skulle dom helt plötsligt spela något spel. Självklart är man med på det istället för att sitta på två tråkiga 80 minuters lektioner som innehåller spanska och matematik.
Men spelat var inte så kul som det verkade, men det fick iaf tiden att gå snabbt. Slappt och bra! Fick även Helena att stanna kvar under hela lektionen med mig. Jag är bäst på att övertala!

Just nu så sitter jag barnvakt åt min minsta lilla syster.
Det är egentligen inte så mycket att göra, så det är lugnt! Annars sitter jag och väntar på en kompis som ska komma förbi. Mycket mer finns det inte att göra en dag som denna.
Vad hände egentligen med det underbara vädret?


Oj, då var man blondi.. Från Adams land, sommaren 07 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback